Ris/ ros og debat

Alle kan her komme med deres mening. Husk god tone, ellers bliver indlæg slettet uden varsel.

Brodal Jagtforening

15 Responses to Ris/ ros og debat

1. Per Hansen skriver:

Hej Brodal

Tillykke med jeres nye site.

Knæk og Bræk

2. inga løvig larsen skriver:

tillykke med hjemme siden. det ser godt ud

3. karsten møller skriver:

hej michael. det er sgu en fin side du har fået lavet til skive kommunes hyggeligst skydebane/jagtforening med den bedste udsigt. 🙂

• Michael Høgh skriver:

Hej Karsten.
      Tak for det. Det er altid svært lige at få det lavet så flest muligt er tilfredse, men vi kan vist godt være bekendt at sige vi er kommet på ;-). Forslag til evt. ændringer mht. indhold og udseende er altid velkommen. Billedet på forsiden bliver skiftet. Har bare ikke et ordentligt billede af klubhuset lige nu.
      Mvh Webmaster

4. Kim Jepsen skriver:

kanon flot hjemmeside i har fået lavet… Go sæson. Hilsen Kim Luftskipper.

5. Webmaster skriver:

Hej derude
    Er der nogen der ligger inde med viden om stiftelsen af Brodal Jagtforening? Jeg går med en ide om at skrive lidt historie om foreningen, men kan ikke rigtigt finde noget. Der er nogle mapper i klubhuset med billeder, men de går kun tilbage til 1970’erne. Det jeg søger er dato for stiftelsen i 1933, hvem der var formand dengang, hvor mange medlemmer der var, billeder osv., og så gerne op til i dag, så man kan følge udvilkingen i tekst og billeder.

Henvendelse til webmaster@brodal-jagtforening.dk

6. Kim Jepsen skriver:

Er der ingen billedere fra bukke pral 2011??
    Mvh Kim Luftskipper

7. Claus skriver:

Hej Alle

Vaabensalg.dk er en hjemmeside, hvor ideen og målet er, at samles et sted. Der er rigtig mange gode steder på nettet omkring våbensalg og køb m.m, men vi vil dog alligevel gerne prøve, at samle det lidt. Alt køb og salg foregår direkte mellem annoncører og købere, som vi kender det. Vi vil gøre vores bedste for, at siden bliver hurtigt færdig. Har du nogle gode ideer og input, modtages de med glæde på mail: info@vaabensalg.dk

Må gerne sendes videre 🙂

Venlig hilsen Claus.

8. Jens Knudsen skriver:

Jeg har lagt et par billeder af skydebanen ind på Googlemaps, zoom ind på skydebanen og vælg vis billeder, bare som PR, for folk der ser på området.
    mvh jens knudsen

Klik her. Mvh Webmaster 🙂

9. Dorthe Løvig skriver:

Hvornår får vi skydninger at vide for 2013. Og kommer der ny klubblad?

10. Webmaster skriver:

Der er en del rettelser i 2013 programmet i forhold til det program der er udsendt til medlemmerne. Se de rettede tider under Aktiviteter eller hent nyt program under Om.
    Tak og god sæson.

11. Dorthe Løvig skriver:

Glædelig jul og godt nytår ønskes alle. Tak for julekortet og kuglepennen.
    Julehilsen fra Dorthe Løvig

12. Webmaster skriver:

Som mange ved, så er verden blevet forandret i en rum tid. Corona-Virusset har ændret vores hverdag og dermed også skydninger/ arrangementer i foråret og måske også hen over sommeren. Så indtil videre er alt indstillet indtil der kommer bedring i situationen. Hvis man er i tvivl om hvorvidt en skydning eller et arrangement er aflyst kan Webmaster eller formanden kontaktes på mail eller mobil.
    Pas godt på hinanden derude 😀